جولان بیکاری در هرات؛ ناامنی بزرگ‌ترین دلیل کمبود کار است

اداره کار و امور اجتماعی به تازگی اعلام کرده است که ۳۰ درصد مردم هرات با چالش بیکاری مواجه هستند و در جستجوی کار روزهای خود را سپری می‌کنند.

 

عبدالقیوم افغان، رییس اداره کار و امور اجتماعی ولایت هرات در تصریح این آمار گفته است، میزان بیکاری در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش یافته است.

به گفته آقای افغان، بزرگ‌ترین دلیل افزایش بیکاری در ولایت هرات ناامنی است و درگیری‌هایی که هرازگاهی میان نیروهای دولتی و گروه‌های مخالف مسلح دولت دیده می‌شود به افزایش این آمار دامن می‌زند.

این در حالی است که بیکاری پا از هرات فراتر گذاشته و بسیاری از مردم افغانستان در ولایت‌های مختلف این کشور را آزار می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید:

اداره كار و امور اجتماعياداره کار و امور اجتماعیافزایش بیکارانافزایش بیکاریافزایش بیکاری در افغانستانافغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غرببیکارانخبر هرات افغانستانخبر هرات امروزخبرهای هراتعبدالقیوم رحیمیهراتهرات افغانستانهرات خبرهرات خبر تازههرات خبر تازه امروزهرات خبرهای تازههرات خبرونههرات نیوزولایت هرات
نظرات (0)
افزودن نظر