تولید عسل در بادغیس به دو برابر افزایش یافت

والی بادغیس اعلام کرد، مقام‌های محلی این ولایت رضایت کافی از افزایش دو برابری تولیدات عسل دارند. در سال جاری 8900 کیلوگرم عسل در بادغیس تولید شده است که در سال قبل 4500 کیلوگرم بیشتر نبود.

 

عبدالغفور ملکزی والی این ولایت با ابراز خوشنودی گفت: افزایش این محصول در رشد اقتصادی کشاورزان بسیار مهم است. این مقام عنوان کرد، محصولات زراعی بادغیس نیز در سال 1398 به علت بارش باران به اندازه کافی و مدرن شدن سیستم‌های زراعی در این ولایت رشد چند درصدی داشته است.

او عنوان کرد، همکاری و تقویت بخش کشاورزی در آینده برای کشاورزان و دامداران حتمی خواهد بود و رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های آن‌ها را ضروری عنوان کرد.

محصول عسل بادغیس کیفیت عالی دارد و قیمت هر کیلو عسل بین 800 تا 1200 افغانی است

 

بیشتر بخوانید:

 

8900 کیلو گرام عسلافغانستانافغانستان بادغیس خبرافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غرببادغیس افغانستانبادغیس خبربادغیس ولایتتازه خبر بادغیستولید عسلتولید عسل طبیعیتولیدات عسل افغانستانتولیدات عسل در افغانستانخبر بادغیس بالامرغابخبرتازه بادغیسخبرها بادغیسخبرهای بادغیسکشاورزان و دامدارانوالي بادغيسوالی بادغیسوالی بادغیس افغانستانولایت بادغیس خبرولایت بادغیس خبر تازهولایت بادغیس خبر جدید
نظرات (0)
افزودن نظر