توزیع نخستین محموله مواد غذایی بین یک هزار روستا از طریق برنامه دسترخوان ملی

وزارت احیا و انکشاف دهات اعلام کرده  است که با راه‌اندازی برنامه دسترخوان ملی به زودی محموله غذایی برای ساکنان یک هزار روستا ارسال خواهد شد.

 

مجیب الرحمان کریمی، سرپرست وزارت احیا و انکشاف دهات در نشست خبری امروز گفت، مراحل ابتدایی توزیع مواد غذایی از طریق این برنامه به اتمام رسیده است.

وی خاطر نشان ساخت که پس از این شوراهای انکشافی مستحقین را شناسایی کرده و در سه دسته قرار می‌دهند و پس از خرید مواد غذایی، آن را در اختیار این افراد قرار خواهند داد.

آقا کریمی در ادامه از تمامی متنفذین، اصحاب رسانه و اعضای جامعه مدنی خواست تا با همکاری در اجرای این برنامه و نظارت از آن از بروز فساد جلوگیری کنند.

دولت افغانستان برنامه دسترخوان ملی را با هزینه ۲۴۴ میلیون دالر راه‌اندازی کرد، اما مجلس نمایندگان به دلیل نبود شفافیت آن را رد کرد.

بیشتر بخوانید:

افغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدبرنامه دسترخوان ملیتوزیع مواد غذاییتوزیع مواد غذایی بین نیازمندانخبر افغانستانخبر افغانستان امروزخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزدسترخوان ملیطرح دسترخوان ملیمجیب الرحمان کریمیوزارت احيا و انكشاف دهات افغانستانوزارت احیا و انکشاف دهات
نظرات (0)
افزودن نظر