تنش‌های لفظی در بیمارستان‌‌های ویژه کرونا؛ شهروندان خواستار عیادت از بیمارانشان هستند

بر اساس گزارش‌ها، موارد بسیار زیادی از تنش میان کارمندان صحی و شهروندان در مراکز درمانی هرات دیده شده، تا جایی که ساکنان نسبت به عملکرد این مراکز نارضایتی خود را ابراز کرده‌اند.

 

ریاست صحت عامه ولایت هرات در واکنش این دست برخوردها را تایید کرده و می‌گوید که در بعضی از موارد این تنش‌ها دیده شده است، اما ساکنان نسبت به قوانین بیمارستان بی توجه هستند.

محمد رفیق شیرزی، سخنگوی ریاست صحت عامه ولایت هرات می‌گوید تنش میان کارمندان بیمارستان و مراجعه کنندگان بیشتر در بیمارستان‌ها و مراکز ویژه درمان کرونا دیده می‌شود.

آقای شیرزی که با تلویزیون چکاد مصاحبه می‌کرد تاکید ورزید که این معضل به دلیل پافشاری مراجعه کنندگان به عیادت از بیماران خود است که کارمندان صحی اجازه عیادت را نمی‌دهند.

وی در ادامه تاکید ورزید که قوانین و مقررات بیمارستانی لازم‌الاجرا هستند و همگی ساکنان باید از ایجاد این دست چالش‌ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:

خبر افغانستانخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزخبر فوری هراتخبر هراتخبر هرات امروزدکتر رفیق شیرزیریاست صحت عامهریاست صحت عامه هراتکروناکرونا در افغانستانکرونا ویروسهرات خبر تازه افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر