بسته‌های کمکی میان خانواده‌های قربانیان مکتب سیدالشهدای کابل توزیع شد

وزارت شهدا و معلولین افغانستان اعلام کرده است که بسته‌های کمکی میان خانواده‌های قربانیان مکتب سیدالشهدا در غرب کابل توزیع کرده است.

 

مسوولان وزارت شهدا و معلولین گفته‌اند در تلاش هستند تا بتوانند با هماهنگی نهادهای بین‌المللی کمک‌های بیشتری را برای بازماندگان قربانیان فراهم سازند.

صبری اندر، سرپرست وزارت امور شهدا و معلولین که هنگام توزیع این بسته‌ها حضور داشت تاکید کرد که این وزارتخانه برای بازماندگان قربانیان مکتب سیدالشهدا در دشت برچی کابل و پل علم در ولایت لوگر بورسیه‌های تحصیلی در نظر خواهد گرفت.

وی اذعان کرد که در بخش توزیع بورسیه‌های خارجی به ویژه بورسیه کشور اندونزی به قربانیان این رویدادها اولویت داده خواهد شد و خانواده‌های آن‌ها در فهرست اولیه خواهند بود.

این در حالی است که روز شنبه هفته جاری سه انفجار متوالی در نزدیکی مکتب سیدالشهدا در غرب کابل جان ۸۰ دانش‌آموز را گرفت و ۱۵۰ نفر را هم زخمی کرد.

بیشتر بخوانید:

افغانستانبازماندگان قربانیان مکتب سیدالشهدا در دشت برچی کابلبسته‌های کمکیخانواده‌های قربانیانسرپرست وزارت امور شهدا و معلولینصبری اندرقربانیان مکتب سیدالشهدای کابلمکتب سیدالشهدا در غرب کابلنهادهای بین‌المللیوزارت شهدا و معلولین
نظرات (0)
افزودن نظر