ادارات دولتی در ولسوالی‌های هرات از استخدام زنان سر باز می‌زنند

یکی از اعضای مجلس نمایندگان به تلویزیون چکاد گفته است که در ادارات دولتی هرات که در ولسوالی‌های این ولایت قرار دارند توجهی به استخدام زنان نمی‌شود.

 

مسعوده کرخی می‌گوید، در کنار فرهنگ زن ستیزی و همچنین وجود چالش‌های امنیتی بسیار زیاد در ولسوالی‌های دوردست هرات، حکومت مرکزی نیز در برابر این موضوع سکوت اختیار کرده است.

خانم کرخی در ادامه تاکید ورزیده است که این چالش تنها مربوط به هرات نیست و در سرتاسر افغانستان می‌توان نمونه‌هایی از زن ستیزی را دید.

این عضو مجلس نمایندگان در ادامه گفته‌های امروز خود از حکومت افغانستان درخواست کرد تا برای تحقق حقوق زنان این کشور کارهای بیشتری انجام دهد.

 

بیشتر بخوانید:

ادارت دولتیاستخدام زنانافغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربتلویزیون چکادحقوق بشر زنان در افغانستانحقوق زن افغانحقوق زن در افغانستانحقوق زنان افغانستانحقوق زنان در افغانستانحقوق زنان در کشور افغانستانخبر هرات افغانستانخبر هرات امروزخبرهای هراتزنانمجلس نمایندگان افغانستانهراتهرات افغانستانهرات خبرهرات خبر تازههرات خبر تازه امروزهرات خبرهای تازههرات خبرونههرات نیوزوضعیت حقوق زنان در افغانستانولایت هرات
نظرات (0)
افزودن نظر