آمار کرونا در افغانستان در یک قدمی ۳۸ هزار مبتلا قرار گرفت

وزارت صحت عامه افغانستان اعلام کرده است که در جریان شبانه روز گذشته صدها نمونه مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در لابراتوارهای کشور آزمایش شده که از این میان ۴۶ مورد مثبت شناسایی شده است.

 

با در نظر گرفتن آمار مبتلایان جدید، مجموعا ۳۷ هزار و ۹۹۹ نفر در افغانستان به ویروس کرونا مبتلا شده و با جان باختن دو بیمار، یک هزار و ۳۸۷ نفر قربانی این ویروس شده‌اند.

آمار وزارت صحت عامه همچنین نشان می‌دهد که کاهش چشمگیری در شمار مبتلایان و قربانیان این ویروس به وجود آمده و تاکنون ۲۸ هزار و ۲۱۱ نفر از بیماران نیز بهبود یافته‌اند.

این در حالی است که با فروکش آتش کرونا در افغانستان مکاتب و دانشگاه‌های کشور بازگشایی شده و بنا به گزارش‌های میدانی از عدم رعایت نکات بهداشتی و بی‌توجهی دولت، احتمال افزایش آمار وجود دارد.

بیشتر بخواانید:

آمار کروناخبر افغانستانخبر افغانستان امروزخبر افغانستان تازهخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزخبر افغانستان فاریابخبر افغانستان هراتخبر تازه فاریاب افغانستانخبر فاریابخبر فاریاب افغانستانخبر فاریاب تازهخبر فاریاب میمنهخبر های فاریاب افغانستانکروناکرونا در افغانستانویروس کروناویروس کرونا در افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر