">
تلویزیون چکاد

کمک‌رسانی طالبان به ولسوالی واخان به ارزش ۴۵ میلیون افغانی

147

مسوولان محلی طالبان در ولایت بدخشان اعلام کرده‌اند که به ارزش ۴۵ میلیون افغانی کمک‌های زمستانی به ساکنان این ولسوالی توزیع شده است.

مسوولان گفته‌اند که این کمک‌ها از سوی هیاتی از ریاست‌الوزرای طالبان به سرپرستی وزارت امور سرحدات، اقوام و قبایل انجام پذیرفته و شامل کمک‌های غذایی و غیر غذایی برای ساکنان قریه‌های پامیر خرد و کلان در ولسوالی واخان است.

حمدالله فطرت، رییس ارتباطات و نشرات وزارت امور سرحدات طالبان می‌گوید، دستکم ۱۸ قلم مواد غذایی و غیر غذایی برای ساکنان ولسوالی‌های دورافتاده واخان و پامیریان تحت عنوان مساعدت‌های زمستانی انتقال یافته است.

آقای فطرت در ادامه افزود، کمک‌های انجام شده شامل ۱۰۰ پایه خیمه بزرگ و معیاری، ۳۵۰ بوری آرد، ۳۵۰ بوری برنج و دیگر تجهیزات زمستانی است.

او همچنین تصریح کرد، ۱۴ قلم از مواد مساعدت شده از انبارهای وزارت رسیدگی به رویدادهای طبیعی طالبان و سایر اقلام از بودجه وزارت امور مهاجرین این گروه توزیع شده است.

این کمک‌ها در حالی انجام پدیرفته که پیشتر سرپرست وزارت امور سرحدات طالبان در یک سفر هفت روزه به پامیر از وضعیت و چالش‌های ساکنان این ناحیه با خبر شده بود.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.