">
تلویزیون چکاد

واکنش طالبان به نشست مخالفان طالبان در وین؛ به سود افغانستان نیست

136

مجاهد، سخنگوی طالبان در واکنش به نشست سیاسیون و جبهه‌های مقاومتی مخالف طالبان در وین گفت، این دست نشست‌ها به سود مردم افغانستان نیست و کسانی که این دست نشست‌ها را برگزار می‌کنند جایگاه مردمی ندارند.

آقای مجاهد افزود، چهره‌های سیاسی نباید به دنبال تخریب و سرنگونی نظام این گروه که در حال حاضر در افغانستان حاکم است باشند.

او در ادامه مدعی شد، چهره‌های سیاسی که در بیرون از افغانستان هستند و برای سرنگونی نظام طالبان تلاش می‌کنند از حمایت مردمی در داخل افغانستان برخوردار نیستند.

وی ادامه داد، چهره‌های سیاسی که در بیرون از افغانستان هستند نباید در راستای ایجاد جنگ دوباره در افغانستان تلاش کنند و طالبان نیز این اجازه را به آن‌ها نخواهد داد.

سخنگوی طالبان تصریح کرد، مردم افغانستان فریب این افراد را نمی‌خورند، چرا که آن‌ها چند فردی هستند که بدنبال منافع شخصی و حفظ مال شخصی خود هستند.

این عضو ارشد طالبان تاکید ورزید طالبان که این گروه آن را «امارت اسلامی» نامیده است هرگونه تلاش‌های بدخواهانه برای افغانستان را که نیت سقوط این گروه را دارد نکوهش می‌کند.

این در حالی است که شماری از تحلیل‌گران مسائل سیاسی نیز بر این باورند که این نشست‌ها نمایشی هستند و نتیجه مثبتی برای افغانستان به همراه ندارند.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.