">
تلویزیون چکاد

معاملات توکن‌های NFT در حال نزدیک شدن به صفر است

121

جدیدترین اطلاعات مرتبط با بازار ارزهای دیجیتالی نشان می‌دهد که افراد فعال در این حوزه تمایلی برای معاملات مرتبط به حوزه NFT ندارند.

نشریه بلومبرگ گزارش داده است، داده‌های تحلیل نشان می‌دهد که معاملات در این حوزه تا ۹۷ درصد کاهش یافته و بسیاری از افرادی که در حوزه NFT فعالیت می‌کنند نمی‌توانند دارایی‌های خود را نقد کنند.

در این گزارش آمده است که معاملات توکن‌های دیجیتالی در ده ماه گذشته ۱۷ میلیارد دالر بوده که در مقایسه با سال گذشته می‌توان کاهش چشمگیری را دید.

در این گزارش همچنین آمده است که تعداد کاربران فعال در حوزه NFT کاهش زیادی نداشته و از ۶۶ هزار نفر به ۴۲ هزار نفر رسیده است.

در عین حال، در گزارش‌های تحلیلی آمده است که هک عمده حساب‌های رمزارزی دارای توکن‌های NFT نیز روز به روز در حال افزایش است.

جیسون فاوویچ، مدیر ورزشی پیشین شیل کریپتو که پروژه‌های NFT مارک کوبان را به نمایندگی از وی به فروش می‌رساند می‌گوید، روز یکشنبه هفته گذشته چهار توکن NFT به ارزش ۱۵۰ هزار دالر از حساب او سرقت شده است.

وی در پیام توییتری دیگری گفت که به ارزش یک میلیون دالر توکن NFT و ارز دیجیتالی اتریوم از حساب او هک شده است.

این در حالی است که بازار ارزهای دیجیتالی پس از حمله روسیه به اوکراین به شدت سقوط کرده و بعضی از پروژه‌های فعال در این حوزه ورشکست شدند.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.