">
تلویزیون چکاد

افتتاح دفتر نمایندگی سازمان همکاری اسلامی در افغانستان

149

طالبان از افتتاح دفتر سازمان همکاری اسلامی در افغانستان خبر داده و گفته‌اند که این دفتر در بهبود روابط افغانستان و کشورهای اسلامی نقش پررنگی ایفا خواهد کرد.

وزیر امور خارجه طالبان در مراسم گشایش این دفتر گفت، سازمان همکاری اسلامی باید برای بهتر شدن روابط افغانستان تلاش کند و نقش مثبت خود را در مسائل سیاسی به درستی ایفا کند.

وی در ادامه افتتاح این دفتر در کابل را یک موفقیت سیاسی برای طالبان معرفی کرده و گفت، فعالیت این دفتر می‌تواند در تسهیل همکاری‌های بشری و اقتصادی بسیار کارآمد باشد.

همزمان، نماینده سازمان همکاری اسلامی برای افغانستان نیز متعهد شده که این سازمان در تمامی عرصه‌ها در کنار افغانستان خواهد ایستاد و از این کشور حمایت خواهد کرد.

طارق علی بخت، نماینده ویژه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی گفت، این سازمان آماده است تا در ارائه کمک‌های بشردوستانه و توسعه‌ای نقش موثری ایفا کند.

محمد سعید العیاش، سفیر سازمان همکاری اسلامی برای افغانستان نیز در مراسم افتتاحیه گفت، این دفتر برای تقویت ماموریت سازمان همکاری اسلامی در افغانستان ایجاد شده تا بتواند وظایف خود را در زمینه کمک به افغانستان به درستی انجام دهد.

گفتنی است، طالبان به مسوولان سازمان همکاری اسلامی اطمینان داده‌اند که در تامین امنیت آن‌ها تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.